Untitled Document
 
العودة   منتديات لغاتى التعليمية

الباشة سمسم will become famous soon enoughالباشة سمسم will become famous soon enough

الباشة سمسم الباشة سمسم غير متواجد حالياً

لغاتى الذهبى

رسائل الزوار

عرض رسائل الزوار 221 إلى 240 من 556
  1. ghida4ever
    07-02-2010 01:07 AM
    ghida4ever
    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
    الحمد لله بخير اخي
    بتشكرني على ايه بس ده واجب عليا وكفاية فرحة اختنا هبة الله يسعدها ويتمم لها بخير
    وعقبال ما نعمل عيد ميلاد كل سنة لحد ما نزفها هي كمان
    الله يسلم عائلتي من كل شر سلامي لهن فرد فرد
    وقبلة على يد امنا الحبيبة وخد سارة الجميلة واجمل سلام لنورا الغالية
    في حفظ الله اخي
  2. ghida4ever
    07-01-2010 09:53 PM
    ghida4ever
    السلام عليكم يا مسيو
    http://www.loghaty.com/vb3/showthrea...992#post255992
  3. نور الاسلام 2
    07-01-2010 02:03 PM
    نور الاسلام 2
    السلام عليكم كيفك ابو سارة كيف سارة والعائلة يارب تكونوا بالف خيرا وسعاده دايما يارب
  4. wasima
    06-30-2010 04:05 PM
    wasima
  5. سلمي ناصف
    06-29-2010 05:41 PM
    سلمي ناصف
  6. سلمي ناصف
    06-29-2010 05:39 PM
    سلمي ناصف
    السلام عليكم
    ازيك يا استاز طارق
    يارب كلو تمام
    والمولود الجديد ربنا يبارك لك فيه وطبعا مننساش اختى العزيزة نورة
    كل عام وانتم بخير
    اسفة جدا على طول الغياب بس بجد الكليه واخده كل الوقت
    وانا عارفة انك مقدر
    لك جزيل الاحترام
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
  7. Tafi 4 kimi
    06-29-2010 12:36 PM
    Tafi 4 kimi
    السلام عليكم أخي الباشا سمسم، يا رب تكون بخير و بصحة و عافية .... الحمد لله فبل أسابيع قليلة تخرجت من الجتمعة و صؤت مهندسة ...
    إن شاء الله بعد فترة راحة بسيطة راح أرجع للمنتدى ...

    تمنياتي لك بدوام الصحة و التوفيق ...
  8. ميسا
  9. ميسا
    06-28-2010 09:22 PM
    ميسا
    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة
    اهلا بالاخ العزيز الباشة سمسم
    يا رب تكون بالف خير يا رب انا بالنسبة الي انا بخير الحمدالله
    انا بشكرك على رسالتك وسؤالك عني دائمااا اسفة انا مقصرة اخي
    بارك الله فيك والله يحميك اخي الطيب أبو سارة سلامي لـ احلى سارة
    بامان الله
  10. ميسا
  11. فاطمة سليم
    06-28-2010 09:00 PM
    فاطمة سليم
    السلام عليكم اخى الفاضل ابو سارة شكرا على الورد الجميل تسلم ايديك ولا تنسى السلام على سارة والعائلة
  12. sun rise
  13. نور الاسلام 2
  14. نور الاسلام 2
  15. ryme
    06-26-2010 10:08 PM
    ryme
    وعلييكم السلام ورحمة الله تعالى وبركاته
    كيفك اخي الغالي ان شاء الله بخير
    وكيف الاهل انت كمان سلملي عليهم كتييييييييير
    وخصوصا للامورة سارة
    الف شكر اخي ان شاء الله يكون عجبك الموضوع
    في امان الله اخي
  16. نور الاسلام 2
  17. نور الاسلام 2
    06-26-2010 07:54 PM
    نور الاسلام 2
    ميرسى على الصور
  18. فاطمة سليم
  19. فاطمة سليم
    06-22-2010 05:03 PM
    فاطمة سليم
    السلام عليكم اخى ابو سارة
    ايه الاحوال والكتكوتة يارب تكونوا بخير
    شكرا على الصور الجميلة
  20. ghida4ever
    06-22-2010 04:16 PM
    ghida4ever
    هههههههههههههههههه
    انا قلت انك ماشرحتش كويس علشان يجيبوا ملحق ويخدوا دروس دور تاني
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    خدت الاجازة الله يسهلك {بسم الله ما شاء الله} ... مش هنق عليك علشان خاطر سرسورة بس
    الله يسلمك ويسلم العائلة الكريمة من كل شر يارب
    سلامي لامنا ولاختي نورا اما سارة فا متعطلهاش عن اللعب

معلومات عني

  • معلومات عن الباشة سمسم
    Biography
    semsem
    Location
    Egypte
    Interests
    le franc,ais
    Occupation
    دارس
  • التوقيع

الاحصائيات

إجمالي المشاركات
الالبومات
رسائل الزوار
معلومات عامة
  • آخر نشاط: 05-17-2016 01:04 AM
  • تاريخ التسجيل: 03-17-2009
  • الإحالات/الدعوات: 1

الأصدقاء

عرض الأصدقاء 1 إلى 10 من 28

الساعة الآن 02:03 PM بتوقيت مسقط


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
:: جميع الحقوق محفوظة لمنتديات لغاتى التعليمية ::