Untitled Document
 
العودة   منتديات لغاتى التعليمية

ryme has a spectacular aura aboutryme has a spectacular aura about

ryme ryme غير متواجد حالياً

مشرفة المنتدى العام

رسائل الزوار

عرض رسائل الزوار 181 إلى 200 من 560
  1. Moh@med
  2. الباحثه
    10-07-2010 08:34 PM
    الباحثه
    اخبارك والله اشتقتولك انا الحمد لله تمام وانتي ياصديقتي واختي الحنونه
    ارجو من الله ان تكون الدراسه معكي ممتازه وباحسن حال
  3. أسمامعنىللصداقة
  4. ghida4ever
    10-07-2010 12:31 AM
    ghida4ever
    يا هلا حبيبتي ريم... وحشاني يا قمر... ايه اخبار المدرسة معك؟؟
  5. أسمامعنىللصداقة
  6. الباحثه
    10-06-2010 04:17 PM
    الباحثه
    اخبارك ياريوما والله اشتقتولك كثير كيف الدراسه معك وكيف صحتك يارب تمام
  7. mimina
    10-05-2010 05:00 PM
    mimina
    سلام ريم. لاباس حنونة. انا تاني توحشتك بزااااااااااااااااااااف يا ستوتة.
  8. Moh@med
    10-04-2010 01:52 AM
    Moh@med
    أنا بخير الحمد لله
    أيه اخبار الدراسه :)
  9. Moh@med
    10-02-2010 12:12 AM
    Moh@med
    أبقى طمينينى عليكى لو دخلتى يا ريم
    :)
  10. الباحثه
    10-01-2010 01:31 AM
    الباحثه
    تشتاقلك الجنه غلاتي
    وانتي وربي كمان واااااااااااااحشاااااااااااااني مووووووووووووووووووووت
  11. Moh@med
    09-30-2010 01:13 AM
    Moh@med


    ^_^
  12. Moh@med
    09-29-2010 05:41 AM
    Moh@med
    بجد أنا مضايق أنى مش هشوفك
    وفرحان أنك مهتمه بمذاكرتك
    ربنا يوفقك يا ريم وان شاء الله
    ترجيعلنا وأنتى متفوقه :)
    وأنا هدعيلك طبعاً

    فى أى وقت تكونى فاضيه
    أبقى أدخلى طمنينى عليكى
    فى حفظ الله يا ريم
  13. أسمامعنىللصداقة
    09-27-2010 05:13 PM
    أسمامعنىللصداقة

    merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hbibti moi aussi tyahechek
  14. Moh@med
    09-26-2010 04:47 AM
    Moh@med
    انا اجى انتى تمشى ينفع كده
    هتوحشينى بجد يا ريم :(
    ربنا يوفقك وترجعيلنا وانتى
    محققه الى نفسك فيه
  15. Moh@med
  16. Moh@med
    09-22-2010 09:19 AM
    Moh@med
    ريـــــــــــــم والله وحشانى
    وانا مقدرش على زعلك خالص
    انا كنت مشغول جداً الأيام الى فاتت
    ازيك عامله أيه طمنينى عليكى
    يارب يكون العيد كان كويس بالنسبالك
  17. ghida4ever
    09-20-2010 04:35 PM
    ghida4ever
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    كيفك ريومة حبيبتي؟؟؟ اشتقتلك بزاف عيوني ... طمنيني عليك
  18. الباحثه
  19. الباحثه
    09-20-2010 05:24 AM
    الباحثه
    اخباااااااااااااااااااااااارك ياااقمر اشتقتلك كثير
  20. مالك
    09-12-2010 10:30 AM
    مالك
    عيدك سيعد
    وربي يعيده عليك وانتي بصحه وعافيه
    تحياتي

معلومات عني

الاحصائيات

إجمالي المشاركات
الالبومات
رسائل الزوار
معلومات عامة
  • آخر نشاط: 02-19-2016 08:44 PM
  • تاريخ التسجيل: 09-12-2008
  • الإحالات/الدعوات: 0

الأصدقاء

عرض الأصدقاء 1 إلى 10 من 42

الساعة الآن 02:00 PM بتوقيت مسقط


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
:: جميع الحقوق محفوظة لمنتديات لغاتى التعليمية ::