Untitled Document
 
العودة   منتديات لغاتى التعليمية > الباشة سمسم

المحادثة بين الباشة سمسم و ryme
عرض رسائل الزوار 81 إلى 100 من 156
  1. ryme
    04-03-2010 09:52 PM
    ryme
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    كيفك ياطارق وكيف الحاجة والاخت نورا واخبار النونو ايه
    مش عامل مشاكل هههههههههههه
    طمني عليكم وسلملي على الاهل كتيييييييييير
    وقل لنورا شدي حيلك وجيبيلنا بنوتة عسل مثلي


    في امان الله اخي
  2. ryme
    02-12-2010 02:20 PM
    ryme
    الله يسعد صباحك اخي طارق كيفك
    كيفك خيو انا بخير والحمد الله
    الله يسلمهم يارب انت كمان سلملي عليهم كتير وقول لخالتي ابتسام رميساء بتسلم عليكي كتير واخبار الحمام المحشي ايه هههههههههههه
    وقول لنورا يلا شدي حيلك وجيبيلنا بنوتة امورة
    والله يقومها بالسلامة
    في امان الله اخي
    وجمعة مباركة
  3. الباشة سمسم
    02-11-2010 11:15 PM
    الباشة سمسم
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

    أخبار حضرتك ايه اختى الغالية

    رميسااااااااااااااااااااااااااء العرب

    ميرسى لحضرتك ع الورد الجميل
    وربنا يسعد حضرتك ويبارك فيكى يا رب
    أختك نوراااا ومامتك الحاجة بيسلمو عليكى كتييييييييير
    والحمد لله كلنا هنا بخير
    المهم طمنينا على حضرتك
    يا مبدعة لغاتى الأولى
    فى رعاية الرحمن
    أخوك/ طارق
  4. ryme
    02-10-2010 10:48 PM
    ryme
  5. الباشة سمسم
    02-02-2010 03:36 PM
    الباشة سمسم
  6. ryme
    01-23-2010 03:37 PM
    ryme
    ههههههههههههه
    طيب على راحتكم
    الله يحميكم يارب
    في امان الله خيو
  7. الباشة سمسم
    01-23-2010 03:34 PM
    الباشة سمسم
    ههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    راح آخد راى حبيبتى نوراااا
    والإسم اللى هى تختاره هى وماما الحاجة
    هو اللى راح نختاره إن شاء الله

    ربنا يسعدكم اختى الطيبة

    رميساااااااااء

    وكل لحظة وحضرتك بخير وسعادة
  8. ryme
    01-23-2010 03:27 PM
    ryme
    هههههههههههههه
    والله مثل ماتحب انا عندي اسمين
    ريم .......ورميساء
    الاثنين احلى
    ونتو اختارو
    هههههههههههههه
  9. الباشة سمسم
    01-23-2010 03:19 PM
    الباشة سمسم
    هههههههههههههههههههه

    أنا موافق ع الإسم الجميل ده
    بس ياترى ريم ...ولا رميسااااااااااء
    عاوز أعرف بس
    ههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههههههههههههههه

    يارب يرزقنا ببنوتة جميلة
    اللهم ءامين
  10. ryme
    01-23-2010 03:09 PM
    ryme
    كيفك ياطارق
    انت بتكلم صح الف مبرووووووووووووووووووووك
    والله فرحتلكم من قلبي
    يالله شدو حيلكن وجيبونا بنوتة عسل مثلي
    هههههههههههههههه
    وسميها رميساء مثلي رح تنم و ماسميتا رميساء والله اسمي جميل ماراح تلاقي مثلو
    ههههههههههههههههههههههههههههههه
    الله يرزقكم بالذرية الصالحة يارب
    وتتربى بعزكم ودلالكم
    وسلميلي على خالتي ابتسام والاخت نورا وقلا رميساء بتقلك خلي بالك من نفسك من رميساء الصغيرة
    هههههههههههههههههه
    في امان الله خيو
  11. الباشة سمسم
    01-23-2010 03:01 PM
    الباشة سمسم
    مبرووووووووووووووووووووووووك

    ع


    اللقب

    والله تستاهلى أكتر من كدة

    ربنا يوفقكم يارب
  12. الباشة سمسم
    01-23-2010 03:00 PM
    الباشة سمسم
    [COLOR="Green"][CENTER][FONT="Arial"]السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

    أخبارك ايه يا مبدعة لغاتى الأولى
    يارب تكونى بخير وسعادة
    وحشتينا كتييييييييير أنا ونورااااااااا
    آآآآآآآآآآآآآسف ع الغيبة الطويلة دى
    البيبى بقى تاعبنا معاه اليومين دول
    يارب يكرمنا يارب ببنوتة زى القمر كدة
    إدعى لنا يا رميساااااااااااااء العرب
    فى رعاية الرحمن
    أخوكم/ طارق
  13. ryme
    01-23-2010 02:57 PM
    ryme
    صباح الخير والورد اخي طارق كيفك اشتقنالك يش هالغيبة كلا
    مرسي كتير ع الصورة ياعيني على الجمال الله يحميه هالطفل شو حلو
  14. الباشة سمسم
  15. الباشة سمسم
    01-01-2010 06:34 PM
    الباشة سمسم
  16. الباشة سمسم
    01-01-2010 06:24 PM
    الباشة سمسم
    وعليكم السلام ورحمة الله تعالى وبركاته

    كل عام وحضرتك بخير وسعادة وحب وهناء وفرح
    وامل فى الله تعالى
    ويارب السنة دى تكون سنة كلها مودة وحنان وترابط بين كل العرب
    شكرا ليكى أختى الغالية جدا جداجدا
    رميساااااااااااء العرب
    وأختك نورا وماما الحاجة بخير الحمد لله وبيسلمو عليكى كتييييييييير
    وشكرا لحضرتك ع السؤال علينا
    واعذرينى انا غايب عن المنتدى علشان ضغط الشغل بس
    وكل سنة وانتى الأروع والأجمل
    أخوكم/ طارق
  17. ryme
    01-01-2010 04:04 PM
    ryme
    السلام عليكم كيفك اخي طارق ان شاء الله بخير
    عام سعيد كلو فرح وسعادة يارب
    وكل عام وانت بالف خير
    سلامي للاخت نورا وخالتي ابتسام وبلغهم احر التهاني

  18. ryme
    12-27-2009 01:49 PM
    ryme
    اهلين وسهلين بالغالي كيفك اخي مشتاقيلك وكيف الخالة ابتسام والاخت نورا سلم عليهم كتييييييييييييييير
    في امان الله اخي
    ومرسي كتييييييييييير عالصورة بجنن روووووووووعة
  19. الباشة سمسم
    12-25-2009 07:21 PM
    الباشة سمسم
  20. الباشة سمسم
    12-14-2009 01:07 PM
    الباشة سمسم

الساعة الآن 11:42 PM بتوقيت مسقط


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
:: جميع الحقوق محفوظة لمنتديات لغاتى التعليمية ::