Untitled Document
 
العودة   منتديات لغاتى التعليمية > الباشة سمسم

المحادثة بين الباشة سمسم و ryme
عرض رسائل الزوار 61 إلى 80 من 156
  1. الباشة سمسم
    08-12-2010 02:41 AM
    الباشة سمسم
    وعليكم السلام ورحمة الله تعالى وبركاته
    كل سنة وانتى اجمل واطيب واغلى اخت في الدنيا كلها
    الحمد لله بخير اختى الطيبة
    مامتك الحاجة ابتسام واختك نور والأمورة سارة
    كلهم بيسلموا عليك والله كتيييييييييييييييييييييييييييييييير
    بس اعذرينا كنا في المصيف فى اسكندرية لمدة10ايام ولسة واصلين من يومين بس
    والحمد لله كله تمام
    ربنا يبارك فيك ويسعدك يارب يا مبدعة لغاتي الأولى

    وآآآآآآآآآآآآآآسف ع الغياب مرة تانية
    وشكرا ليك ع السؤال عن اخوك طارق
    وكل رمضان وحضرتك بخير وسعادة
    ورمضان كريم
  2. ryme
    08-12-2010 12:46 AM
    ryme
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    كيفك اخي الغالي ان شاء الله بخير
    شو هالغيية كلا
    كيف خالتي واختي نورا وحبيبتي ساره
    سلملي عليهم كتير
    فطور الهنا اخي
    ليلة سعيدة
  3. ryme
    08-10-2010 09:12 PM
    ryme
    وانت بالف خير ياااخي
    كيفك وكيف العائلة
    بلغ سلامي للكل وقلهم رمضان كريم وكل عام وانتو بالف خير
    سلامي لساره حبيبتي

  4. الباشة سمسم
    08-10-2010 10:34 AM
    الباشة سمسم
  5. الباشة سمسم
    07-23-2010 05:17 PM
    الباشة سمسم
  6. ryme
    07-23-2010 12:09 AM
    ryme
  7. ryme
    07-19-2010 12:36 PM
    ryme
  8. الباشة سمسم
    07-19-2010 02:21 AM
    الباشة سمسم
  9. ryme
    07-08-2010 01:13 PM
    ryme
  10. ryme
    06-26-2010 10:08 PM
    ryme
    وعلييكم السلام ورحمة الله تعالى وبركاته
    كيفك اخي الغالي ان شاء الله بخير
    وكيف الاهل انت كمان سلملي عليهم كتييييييييير
    وخصوصا للامورة سارة
    الف شكر اخي ان شاء الله يكون عجبك الموضوع
    في امان الله اخي
  11. الباشة سمسم
    06-26-2010 09:59 PM
    الباشة سمسم


    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
    اولا كيف الأحوال يا اختى الطيبة
    ريم
    ثانيا الأمورة سارة واختك نور ومامتك الحاجة ابتسام بيسلمو عليكى كتييييييييير
    ثالثا بقى بشكر حضرتك جداااااااااااااا على موضوع النهاردة..دعوة للجميع...
    فعلا موضوع فى وقته واكثر من رائع
    وياريت تقبلى اعتذارى بالنيابة عن اى شخص اساء لشخصكم الكريم
    المهم اننا نفضل اسرة وحدة طالما ان ربنا واحد ورسولنا واحد وديننا واحد واسلامنا واحد وقرآننا واحد وعروبتنا واحدة ولغتنا واحدة
    خلى بالك من نفسك اختى الطيبة
    يلا فى رعاية الله
  12. الباشة سمسم
    06-21-2010 06:20 PM
    الباشة سمسم
  13. ryme
    06-12-2010 11:32 PM
    ryme
  14. الباشة سمسم
    06-12-2010 08:50 PM
    الباشة سمسم
  15. ryme
    06-06-2010 04:17 PM
    ryme
  16. الباشة سمسم
    06-04-2010 11:51 AM
    الباشة سمسم
  17. ryme
    05-07-2010 05:56 PM
    ryme
    اهلا وسهلا ابو ساره
    الف الف الف مبرووووووووووووووك
    وحمد الله على سلامة نوراااااااا
    الله يسلم بنت اخي الصغيرة ويخليها يارب
    وانت كمن سلملي عليها كتييييييييييير
    ههههههههههههههههههههههههههه
    الله يخليهالكم يارب وتتربى في عزكم ودلالكم
    انا بخير اخي الحمد الله
    سلملي على نورا كتير وقلا الف حمد الله على سلامتك وسلملي على خالتي ابتسام
    وعلى حبيبتي الصغيرة ساره
  18. الباشة سمسم
    05-07-2010 05:40 PM
    الباشة سمسم
    أولا : آسف ع التأخير
    ثانيا: بنت اخوك الأمورة ..ساره..بتسلم على عمتها ريم كتيييييييييييييييير
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    أيوة الحمد لله نورا قامت يالسلامة وجابت بنت زى القمر
    واسمها ياستي ..ساره...
    آدى يا ستى سبب غيابى عن المنتدى
    المهم بقى طمنينى عليكى يا اطيب اخت فى الدنيا كلها
    أخوك
    الباشة سمسم
    أبو ساره

  19. ryme
    04-04-2010 10:07 PM
    ryme
    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
    كيفك ياطارق
    كدى تبقى ممتي الحاجة عملا حمام ومتعزمنيش
    لما ايجي عندكم راح تعملوهلي هههههههههههههههههههه
    بانسبة لنونو طبعا راح تجي مثلي مبدعة وحلوة ههههههههههه ربنا يحميها يارب لما تجي بالسلامة
    سلامي لماما ابتسام ولنوراااااااا
    في امان الله اخي الغالي
  20. الباشة سمسم
    04-03-2010 11:19 PM
    الباشة سمسم
    وعليكم السلام ورحمة الله تعالى وبركاته
    الحمد لله بخير أختى الغالية
    ريم
    الحاجة ونوراااا
    بيسلموا عليكى كتييييير اختى الطيبة
    والنونو كمان
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    بس يوصل بالسلامة
    وان شاء الله راح تكون عسل زى خالتها ريم طبعا
    بس بشرط تكون مبدعة زى خالتها
    ربنا يسعدك يارب أختى ريم
    وشكرا لحضرتك ع السؤال
    وده طبعا مش غريب على اخت غالية عندنا كلنا والله
    على فكرة
    مامتك الحاجة ابتسام
    كانت عاملة النهاردة ع الغدا
    حمام محشي باللحمة المفرومة
    بس ايه
    حكاااااااااااااااااااااااااااية
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ربنا يبارك فيكى
    فى رعاية الله اختى الغالية

الساعة الآن 09:00 PM بتوقيت مسقط


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
:: جميع الحقوق محفوظة لمنتديات لغاتى التعليمية ::